MASTER38 MASTER38 MASTER38 MASTER38 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 BOSSWIN168 COCOL88 COCOL88 COCOL88 COCOL88 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MABAR69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 MAHJONG69 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86 RONIN86
GACOR77 CAIR77 ADMIN77 DP96 RUPIAH138 RECEH88 RECEH88 MANTUL138 MANTUL138 PASUKAN88 PASUKAN88 BOBO77 BAYAR77 BAYAR77 GARUDA69 RUPIAH138 GCR77 TANGO77 GACOR77 GACOR77 MODUS99 LORD88 GOCAP123 GACOR96 ODIN77 PARGOY88 PARGOY88 MAXWIN138 MAXWIN138 MAXWIN138 POLASLOT138 EPICWIN138 DISKO69 NGASO77 WIBU69 BESTI69 DINO69 BOSSWIN168 BOSSWIN168 RECEH69 MEWAHBET MEWAH99 FOYA88 SAWER138 PUAS69 MIDAS77 MIDAS77 SIP69 SIP69 MODUS99 MODUS99 GCR77 MASTER38 MABAR69 LOTUS138 LOTUS138 COCOL88 BARON69 DINASTI168 ZONA69 NOBAR69 RONIN86 STARLING69 DAGET77 DAGET77 ADMIN77 GARUDA69 PAY77 PAY77 MEMBER77 MEMBER77 BANK77 BANK77
MIDAS77 TOKO79 ONLINE138 WA77 BANK77 GCR77 DETIK123 PECAH138 SIAP46 JUS77 OJOL77 SIP69 MODUS99 LOTUS138 DINASTI168 ZONA69 NOBAR69 RONIN86 BARON69 STARLING69 MABAR69 BOBO77 MAHJONG69 MASTER38 COCOL88 BOSSWIN168
DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88 HITAM138
DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88
DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 slot gacor slot qris MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88
DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 HARTA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88
KFCSLOT ONLINE138 PECAH138 SIAP46 DANA69 JUS77 WIBU69 PARGOY88 EPICWIN138 JEPE77 WEB77 slot gacor slot qris game online DINASTI168 LOTUS138
LOGIN BAKAR77 DINASTI168 LOTUS138 BESTI168 DISKO69 MAXWIN138 POLASLOT138 PARGOY88 DINO69 EPICWIN138 HAHA69 NGASO77 GARUDA69 GARUDA138 SIP69 GACOR77 MAHJONG69 RONIN86 MABAR69 COCOL88 BOSSWIN168 MASTER38 NOBAR69 ZONA69 BARON69 BOBO77 STARLING69 SIKAT88 STARS77 AGEN138 DANA69 KOPI77 OJOL77 WEB77 MIDAS77 EGP88 FIRE138 BAYAR77 PAY77 BANK77 ADMIN77 BUKA77 MENANG77 MEMBER77 WA77 TOKO79 MODUS99 WD138 PECAH138 GACOR96 GANAS69 ONLINE138 JUS77 SIAP46 VICTORY77 ODIN77 ML138 DETIK123 RUPIAH138 GCR77 DP96 CAIR77 RECEH88 MANTUL138 PASUKAN88 FOYA88

Strategii de digital marketing sau cum să generezi vânzări prin prezența brandului tău în online

1. Site-ul de prezentare/vânzare

Un site de prezentare reprezintă „showroom-ul tău virtual”, atunci când vine vorba de un serviciu sau produs pentru segmentul B2B. În mod similar, shop-ul online este „magazinul tău virtual” prin care trebuie să oferi aceeași experiență clientului tău, precum cea obținută de acesta în magazinul fizic.

Chiar dacă apar frecvent noi platforme și noi canale de comunicare în mediul online, site-ul reprezintă adesea primul loc de interacțiune al clientului cu business-ul tău. Astfel, el rămâne locul în care poți să controlezi procesul prin care un vizitator devine client final. Din aceste considerente, asigură-te că ai un conținut de calitate, un flux eficient prin care clientul poate ajunge ușor la informația pe care o caută, punând pe primul loc versiunea de mobile a site-ului.

2. Campanii PPC inteligente

Campaniile de tip PPC (Plata-pe-Click) au devenit o normalitate pentru orice business care este prezent în online. Fie că vorbim de reclame realizate pe Google sau pe rețele sociale precum Facebook, LinkedIn, Instagram și mai nou, Tik-Tok, acestea au un avantaj major în privința modalității de plată, care e realizată doar pe click-ul dat de utilizator.

Cu toate acestea, deși acest tip de campanii sunt accesibile și par ușor de realizat de orice persoană de marketing, realitatea este însă diferită, în special atunci când avem la dispoziție un buget semnificativ. Astfel, optimizarea eficientă a unui buget substanțial poate să determine profitabilitatea unor astfel de campanii.

Indiferent de nișă sau de domeniul de activitate, un aspect rămâne esențial în aceste tipuri de ad-uri, anume măsurarea rezultatelor raportate la obiective clar definite, care să fie direct corelate cu direcțiile de business. Pentru campanii complexe, îți recomandăm să apelezi la un specialist de PPC, care are experiența necesară pentru a obține valoarea maximă din bugetele alocate.

3. Conținut relevant, de calitate și interactiv

Un conținut relevant poate reprezenta factorul de decizie de cumpărare pentru un consumator. Astfel, dacă realizezi un articol, nu e indicat să te limitezi întotdeauna la 400-500 de cuvinte. Mai mult, este indicat să abordezi un subiect cât mai clar și detaliat din aria de interes a clientului tău. Asigură-te că articolul publicat este structurat corect, pentru a putea fi citit „pe diagonală”, în cazul în care consumatorul dorește acest lucru.

Este la fel de important să diversifici conținutul pe care îl publici în mediul online. Astfel, poți apela la conținutul foto și video într-un mod regulat, acesta fiind de cele mai multe ori mai ușor de digerat pentru utilizator. Fii creativ și interacționează cu clienții tăi, atât indirect (prin poll-uri, întrebări deschise, etc.), cât și direct (prin webinarii, comentarii, sesiuni de Q&A). Conținutul de calitate și relevant este dificil de realizat, de aceea un content writer cu experiență poate să-ți ușureze acest efort.

4. Video Content (conținutul video)

Conform statisticilor realizate de Alexa (companie Amazon) al doilea cel mai accesat site din România este Youtube. Conform Statista, platforma ocupă tot a doua poziție la nivel național și în topul celor mai accesate platforme de Social Media (72% dintre români utilizând Youtube). Ea reprezintă astfel un instrument eficient de promovare a afacerii tale.

Sugerez să iei în considerare un aspect personal: cât de comod este pentru tine să vizualizezi un filmuleț de 2-3 minute pentru a afla mai multe despre un produs sau un serviciu? În multe cazuri, informațiile pe care le obții din acesta sunt similare cu cele pe care le-ai acumula prin citirea în timp de 10 minute a unui articol. Acest comportament se aplică și în cazul clienților tăi. De aceea, este necesar să le oferi toate instrumentele pentru a-ți înțelege cât mai bine produsul sau serviciul. Conținutul video te poate ajuta în atingerea acestui obiectiv.

5. Omnichannel – comunicarea pe mai multe platforme online

În mediul online este necesar să iei în considerare și să aplici conceptul comunicării omnichannel. El vizează numeroase aspecte: site-ul tău, campaniile PPC, prezența pe Social Media, campaniile de content marketing, campaniile de email marketing, campaniile de remarketing și multe altele. Prezența brandului tău în mediile cele mai frecventate de publicul tău țintă este un obiectiv de marketing de care trebuie să ții cont întotdeauna. Pentru o comunicare omnichannel este recomandat să apelezi la o persoană de marketing cu experiență, care poate construi o strategie unitară și coerentă pentru business-ul tău, fundamentată pe obiective clare de marketing și de business.

6. Marketing Automation (automatizarea marketing-ului)

La nivel general, automatizarea activităților unei companii oferă numeroase beneficii, atât pentru companie, cât și pentru clienții acesteia. În particular, automatizarea proceselor de marketing îți oferă posibilitatea economisirii timpului, păstrând însă o experiență identică a clienților. Automatizarea la nivelul comunicării și a interacțiunii cu clientul este un proces care ajuta să scalezi activitățile și să fii prezent pe mai multe canale, folosind resurse optime de timp și bani. 

7. Influencer Marketing

Fie că îi numim influenceri, centrii de influență sau de recomandare a unui brand, utilizarea lor pentru generarea vizibilității la nivel de brand este o direcție de marketing tot mai populară. În funcție de strategia dezvoltată, această vizibilitate a business-ului obținută prin campanii de influencer marketing poate fi canalizată spre un funnel de generare a lead-urilor sau a vânzărilor pentru produsele sau serviciile oferite.

8. Comunitățile 

O regulă valabilă în marketing, dar și în business arată că este mai indicat să ai 1000 de oameni care cumpără constant de la tine decât 100 000 de persoane care doar îți vizitează site-ul. Comunitățile sunt în prezent și se vor menține în viitor cele care, în condițiile în care sunt ținute aproape de un brand, vor  ajuta business-ul să treacă cu succes de perioadele dificile și de fluctuațiile care apar mereu în piață.